30. desember 2008

As the years go by...

Siden alle andre gjør det vil jeg også, her er en oppsummering av hva som har hendt meg det siste året;
  • JANUAR
  • Bursdagsgaven fra pappa og Irene ble godt motatt, det var nemlig en tur til London! Og gjett om vi koste oss, kinesersøsknene Ine og Andreas? Yes, indeed! Til tross for en litt vel lang sightseeingbusstur i en dobbeldecker(sånn ca 4 timer...!) så var resten av turen helt fantastisk med masse god mat, mange opplevelser and lots and lots of shopping!
    Hurra for meg som fylte mitt år, ja meg vil vi gratuleeeereeeee!


  • FEBRUAR
  • Litt sosialisering med gode venner måtte til i en kald hems i bakkebyen. Hula is not so very warm! Få dere en skikkelig ovn der oppe om dere ikke vil at de som kommer på besøk skal ende opp med lungebetennelse. Hmrf.

  • MARS
  • Det blei litt for mye for Kimsen stakkar, når vi i Mars feiret Trude's 20-årsdag i Sandefjord. Koselig å bli bedt, og gjett om vi kosa oss til klokken var omtrent 07 in the morning...?


  • APRIL :
  • Tydeligvis opptatt, for finner ingen bilder. Husker en tur til Tustna for å si hade til min kjære Onkel Ola, men that's it. Hvil i fred.

  • MAI
  • Storesøsters 24-årsdag ble feiret med godt humør, en nussende kjæreste, en litt vel salt tsatziki og en jumbo flintsteik.
  • JUNI

Mucho jobbing. No picturetaking!

  • JULI

Mucho jobbing. No picturetaking!




  • AUGUST
  • Jeg kom til Birtavarre for å besøke min eldste søster som blondine og forlot den lille plassen lang nord som brunette med en god del morsomme ferieminner i bagasjen, jeg fikk jo tross alt møtt DDE når jeg var der!Litt bursdagsfeiring for den vakre Michelle blei det også denne deilige August-måned, her har dere et nais bilde av Silje og såklart med meg i bakgrunnen.


  • SEPTEMBER : What the fuck skjedde i September likzum?


  • OKTOBER
  • På tur til familien på Tustna kom jeg over verdens beste brus, Ananasbrus. Made in Norway, og selges kun på utvalgte steder på Møre. Litt bursdagsfeiring igjen, denne gangen for Kristine som er så gammel at jeg har mista tellinga. Gakkgakkgakk...! "Jada pappa, det er et glass med saft jeg har i hånden på dette bildet..."


  • NOVEMBER
  • Litt Halloween må til to make the day for all the youngsters. I år prøvde jeg å være pirat og hadde DEN gode feelingen på antrekket før min kjære klarte å prestere å si at jeg så ut som en sigøyner.


  • DESEMBER
Så kom endelig den deilige juletiden, med slække lærere med like slække oppgaver, julekalender, kirkegåing og juletregang, og ikke minst alle de fine presangene! Tusen takk for et nydelig år alle sammen, dere er spesielle!
Og det at det ser ut som jeg bytter hårfarge hele tiden, det er bare en illusjon....




Også vil jeg gjerne tenne et lys for alle de som ikke er med oss inn i det nye året:
Onkel Ola
Vibeke
Helge Forberg
- Hvil i fred -



6 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Jeg må nok rette litt på Ane sin kommentar, for jeg har to topper på kaka i år da for å si det sånn. Og det er nemlig Ane OG Caroline som jeg har vært så heldig å bli kjent med på VGS. Jeg setter umåtelig stor pris på dere, er veldig glad i dere og er her for dere om det skulle være den minste ting. Yours truly Ine.

    SvarSlett
  3. Ååå, så koselig at du tenner et lys for pappa <3

    SvarSlett
  4. Ja, må jo nesten det :) By the way, jeg gleder meg til Kreta-tur! Det er et fett utested der som heter Splendid, og gjett om vi skal dit da for å si det sånn! Greece: HERE WE COME!

    SvarSlett

Blogger som bør besøkes: