10. desember 2008

Topish modelish

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter å ha vært nokså kulturell! Har nemlig vært nede på Sliperiet i Larvik på bildeutstillingen til en kompis, Marori Morningstar. Og han tar de mest utrolige bilder! Suprise suprise, jaggu var ikke et av bildene han har tatt av meg også på lerretet! Nå sitter du å tenker: "Faen, der skulle jeg vært, dritt at jeg glemte det!" MEN, som den gode samaritanen jeg er, så har jeg tatt bilde av mitt bilde(hoho) og et bilde av bildet som er av Kim, check them out! Hvis du er hypp på å kjøpe et, så ligger prisen på 3.500 kr stk. Lommerusk...
Maria står og prøver å se veldig voksen-jeg-er-på-utstilling ut :)
Der er'a!!
Utstillingsmenigheten!
Stolt model med nydelig, vakkert bilde!
Bra at det var så mange som kom, og for deg som eventuelt ikke var der... Du ekke lite teit'a.


Artist's Comments:

"You...Soft and only
You...Lost and lonely
You...Strange as angels
Dancing in the deepest oceans
Twisting in the water
You're just like a dream"


- Robert Smith -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: