29. desember 2008

And I wish you all a happy new yeeeear!



Ai, ai, ai.... Nå er det en stund siden jeg har fått blogget. Unnskyld! Men nå i romjulen har det vært så inmari mye koselige middager osv. så jeg har rett og slett bare tatt totalt ferie. Julen er den koseligste tiden på året syns jeg, da verdsetter man tiden man har med familien, kjøper morsomme gaver til venner og familie og ringer til dem man ikke ser så ofte.
Jeg har gjort som alle andre de siste dagene; julaften så jeg "tre nøtter til Askepott" og "reisen til Julestjernen" sammen med min søster godt plantet under dyna i sofaen, vært i kirken å sunget litt, spist meg møkkamett på ribbe og surkål og besøkt svigers to ganger på en uke. Intense, men koselig!
Hvis det er noen som er interessert; her er litt av gavene jeg har fått:
  • Wok-asjetter fra Porgrunn Porselen(6 stk. i serien Partitur), fra min kjære søster og Lars-M.+Nilas.
  • Menu-karaffel, julegave fra Ica Maxi.
  • 1500 kr i gavekort på P.C-tafikkskole, fra papsen og hans fru.
  • 500 kr i gavekort på P.C-trafikkskole, gave fra broren til Irene(min stemor)
  • "Den siste revejakten", fra min kjære bror og stesøster.
  • 2 lysestaker formet som prinsessekroner og to såper formet som roser(m. duft), fra min kjære bror og stesøster.
  • Et stort og et mindre håndkle + dusjsåpe og bodylotion, fra familien til Lars-M.
  • 200 kr i gavekort på Amfi, fra gudfar Ivar-Arne og Anne-Lene.
  • Rettetang/Krølltang(i ett!) fra BaByliss, fra min elskede mor.
  • Dusjsett fra The Body Shop, fra Svigærs + et skjerf fra "farmor og farfra"(Kim's besteforeldre)
  • Parfymesett fra Bruno Banani, fra min gode gudmor.
  • Diverse ullsokker! Folk må jo tru at jeg ikke gjør annet enn å fryse...
  • And the list could go on foreeeeever....
Nyttårsaften tenkte jeg at jeg skulle feire med verdens beste venninner hos Maria i år. Vi skal ha kalkun, medisterkaker, stuffing, poteter og brun saus, easypeasy for the young girrrrls... And a shitload of wine and champagne! Etter middag skal vi mest sannsynlig crashe en fest, før vi drar ned på kaia for å hilse på alle de andre ubrukelig-drita folka og prøver å ikke få noen raketter i hodet. Same presidure as last year, Miss Sophie!

Hurra for nytt år, og for at det er 21 dager igjen til jeg blir myndig!

2 kommentarer:

Blogger som bør besøkes: