19. desember 2008

Næjmen hæi!

Da var jeg atter en gang hjemme fra jobbing seint og midt i natten.
Sliten? Oh yes I am, men gud så koselig jeg har hatt det på jobb idag. Må finne sengen veldig fort nå, så dette blir et kort innlegg, skal jo til Oslo i morgen og besøke min kjære far og hans kone Irene. Gleder meg faktisk mer enn jeg har gjort på lenge! Også skal vi bake lefser, det er superkos.

Jeg har ikke hatt så mye tid i det siste til å blogge, og grunnen til det er at jeg jobber i tillegg til skolen så mye jeg kan, og når jeg har fri så vil jeg gjerne bruke den lille tiden på meg selv, venner og familien, så derfor har jeg vært litt fraværende.

På skolen idag var det avsluttning, og det hele begynte med julegudstjeneste i Larvik Kirke før vi satte kursen mot kantina på skolen der vi gikk rundt juletreet. Etter juletregang med enebærbusker og alle de fra klappeland var det dags for klassen å samles i et av klasserommene. Der blei vi servert gløgg og pepperkaker, generøse som lærerne våre er. Næt. Og en haug med kjipe konkurranser... Fikk julegaven min av Caroline idag også, en hvit basisgenser fra Vero Moda og løsøyevipper fra H&M, i loved it. Liker å få "forbruksvarer" i gave, for da slipper man å kjøpe det selv neste gang man evt. måtte gjort det!

Caroline og Ane fikk sine gaver i går, og Anis fikk en genser med rosa og blå striper som hun hadde fått ønske seg fra H&M.no og et par øredobber, mens Caris fikk en svart pung i fake "krokodilleskinn" og et par øredobber. De er så gode disse gulljentene mine. Jeg er veldig masse glad i dere!

Men nå er det absolutt på tide å hit the bed, ettersom baconpølsa fra Shell er spist opp og jeg fryser. God natt og sov godt, vi blogges. Until then, GOD JUL!


I love you too, Carolinispinis!

1 kommentar: