21. desember 2008

Lefsebaking og pizzaspising, yes it's been quite a weekend.

Stillheten har atten en gang senket seg til det maksimale, hvis man ser bort ifra den mørke og stormfulle aftenen som foregår på utsiden, her i Gyldenløves Gate og jeg er på vei i sengen. Før jeg legger meg tenkte jeg at jeg kanskje skulle ta en kort oppsummering av helgen.
  • Fredag: Da jobbet jeg jo, se forrige innlegg for more info on that.
  • Lørdag: Sto opp relativt og unødvendig tidlig siden jeg tenkte jeg skulle ta toget inn til Oslo, men heller fikk sitte på med verdens snilleste og kuleste Christoffer og Calle. Hyggelig tur med fete gutter ;) Da jeg kom til Oslo var det ingen hjemme og jeg sto utenfor og frøys i gode 10 min før pappa og Irene kom å låste opp. Vi tilbragte kvelden med sofasliting, god middag og en liten lur. Vinen fra meg og Edel ble tatt i mot godt og vel, og er nesten tom. Tæhæ.
  • Søndag: Idag har jeg og min kjære stemor stekt lefser all day long, og jeg måtte selvfølgelig snike til meg en liten lefsestekepause i min gode seng. Tenkte egentlig å snike til meg en liten tur på Lady Gaga-konserten på Sentrum Scene idag også, men valgte å tilbringe ettermiddagen med far, stemor, brorsan og hans fru, Merethe + Malin isteden og en pizza fra Peppe's. Sov mesteparten av turen hjem og min darling Silje kom å hentet meg og kjørte meg hjem til min søsters residens. Hvor man forøverig finner meg nå, trøtt og sliten etter koselig kveld med mye familie og en litt guffen skrekkfilm samme med Edel bare for å runde av kvelden.
Nå er det offesielt natta, i morgen skal vi ut å gjøre ferdig juleshoppingen, bake pepperkakehus med mamma og levere julegleder hos familien til Kim. Julen er en travel tid, men etter i morgen kan det bare komme... Og det litt fort!

Sjekk ut Lady Gaga, HER!Kul dame!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: