6. desember 2008

Ai ai ai, honeymoney and christmas-ties.

Gah. Noen ganger blir jeg total-oppgitt over hvor mye folk skal diskutere.
Og når man f**n ikke klarer å si noe om det er det jo ingenting som er bedre enn å få sin mor til å snakke til alle om det sånn at man slipper det selv. Kan ikke folk bare si det de går rundt å tenker isteden for å få noen andre til å gjøre det? "Tenke sjæl og mene".


Jeg har da selvfølgelig nettopp kommet hjem fra jobb, og er en smule småirritert. Kanskje det bare er fordi jeg er steintrøtt, har dritvondt i ryggen og må vente til kroppen min har roa seg ned før jeg kan gå å legge meg? I think so yes. Og kanskje det er fordi jeg blir så såra når ingen kommenterer på innleggene mine? ^hint-hint^

Tidligere idag våknet jeg lettere omtåket etter jobbing natt til idag, og følte meg veldig mutters alene. Du tenker riktig, jeg var forlatt av min egen mor, og på toppen av det hadde ho tatt med seg hundene også. Det er helt sinnsykt hvor mye jeg savner de, selv om de kan være en pain in the ass, men når ikke engang hundene er hjemme føler jeg meg trist og usynlig, livet blir littegranne meningsløst... (Jostein Gaarder - Hallo? Er det noen her?: boktips!) Men det er jo selvfølgelig kun til min søster ringer og jeg selv inviterer meg på småkakebaking til jul, tar en taxi ned og spiser så mye pepperkakedeig at jeg minner meg selv om Nisseungen i Amalies Jul.
Ja, jeg er glad i kakedeig, spesielt den som er i jula. Namnam.
Kvelden foregikk så å si ganske så rolig for seg, til jeg blei hentet av min kjære sjef, Monica, som biiila oss opp på jobben. Og derfra gikk ting såå og sii smertefritt. 105 kr i tips, blah. Folk i Larvik er uhorvelig dårlige på å tipse, og veldig flinke på å bruke kort.

Beklager så meget, skulle gjerne fortalt om den utrolig teite episoden på jobben som selvfølgelig kom når vi var på vei for å dra hjem, men den er ikke verdt det. Og nå sier kroppen min at jeg må legge meg, hvis ikke blir jeg sittende til morrastubben titter fram.


-Hopp og hei, leverpostei. Vi hörs!

Sånn her ser jeg og juleslipset mitt ut akkurat nå. Kl. 04.46.








Fint eller hva? Det spiller til og med musikk! OG blinker, blir ikke bedre enn som så.

1 kommentar:

Blogger som bør besøkes: