12. desember 2008

Oppturer, nedturer og framtidige turer!

Ai, ai, ai... Førjulsfesten ligger i bakhodet på meg og minner meg på tidligere Maxifester med altfor fulle mennesker, altfor mange altfor fulle mennesker. Æ glæde mæ! Det hele går ned i morgen kveld omtrent kl. 21.00, da braker det løs for alvor. Ingen vareopptelling på søndag, og siden det er søndag dagen etter, og ikke jobb, er det ingen som har noen unnskyldning til å ikke komme dit og bli ubrukelig.
Det her er jo årets største fest for oss på Maxi, og vi har tenkt til å slå løs håret. Yes we have.

Til min store skuffelse har Charmbar blitt stengt, og det betyr at jeg har en jobb mindre. Noe som passer meg jævli dårlig hvis jeg skal være helt ærlig.Trivdes så godt der, beste jobben jeg har hatt noen sinne, og jeg som skulle bli bartender og alt! Men sånt skjer, nå må jeg bare ringe Mikkel fortere enn svint og få meg jobb på Calle isteden!

Og sist men ikke minst, et Ine-bilde vel! I know it makes you happypeople.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: