7. desember 2008

Geita Ine

Jeg er da født i Geitens tegn, og her er beskrivelsen av den typiske "geita":

  • Du er snill og omsorgsfull, kanskje litt usikker på deg selv, men du er samtidig meget drømmende.

  • Videre er du heldig og lykkelig så sant du lærer deg å være litt mer sikker på deg selv og ikke bekymrer deg for mye.

  • Du kan komme til å arve mye penger fra dine nærmeste, eller kan du også tjene gode penger på egenhånd, hvis du vil.

  • Mange gode leger, pleiere og serviceinnstilte mennesker er født i dette tegnet.

  • Du er glad i mennesker og liker å være med på festlige tilstelninger, og du er egentlig ganske selskapssyk.

  • Du er flink i forretninger som har med kunst og mennesker å gjøre. Hvis du får mye støtte, så kan du virkelig drive det langt i livet.

  • Som den kvinnelige Geit er du godt likt(?) og populær, men vær forsiktig så det ikke blir altfor mange kjærester på en og samme tid. Det kan skape masse forviklinger for deg.

  • Du har foreldre som er forståelsesfulle og glad i deg, men du setter mest pris på din mor.

  • Forholdet mellom dine søsken og deg er meget bra, og som regel er du den eldste i familien slik at du får bruk for din moderlighet overfor de søsken som er yngre enn deg.

  • Du er veldig glad i barn og du gjør alt for at barna dine skal vokse seg store og sterke.


De positive egenskapene:

Omsorgsfull, vennlig, snill, fredselskende, diplomatisk(i do not remeber what this word means?), fleksibel, veltalende, fantasirik og med kunstneriske evner(?).

De negative egenskapene:
Humørsyk, pessimistisk, ustrukturert, ubestemt og usikker.

Yrker som passer til Geit:
Sykepleier, lege, prest, sosialarbeider, politiker, skuespiller, kunstner, alle yrker hvor du kan bruke din kreativitet.



Jeg har merket det jeg syns passer til meg med lilla, så kan jo dere si om dere er enige eller uenige i flere av punktene?

4 kommentarer:

  1. Ustrukterert, pessimistisk, humørsyk, prest, diplomatisk og veltalende synes jeg du burske MERKE MED LILLA :) :) :) :) :)

    SvarSlett
  2. du syns jeg burske det ja? godt jeg får høre det fra en som ikke klarer å skrive engang!

    SvarSlett
  3. Jeg er enig med punktene!!!!!!!

    SvarSlett
  4. Hvem er så denne anonyme? Jeg er veldig glad i navn altså.

    SvarSlett