29. oktober 2008

Ut på tur, menaldri sur!

I helgen var jeg som sagt på Tustna, og jeg storkoste meg! Tenkte å legge ut noen bilder derfra, og skrive litt om hva som skjedde der...

Fredag: Kom ganske seint, så rakk ikke så mye mer enn å snakke litt med familien og hjelpe litt til meg forberedelser før d
et bar i seng.
Lørdag: Opp klokken kvart over ni, og i seng klokke
n tre. Hjalp til med koldtbord og kaker, og kalaset begynte kl. 15. Så da var hele familien Soleim(++) samlet, utrolig koselig å se alle igjen siden det er så skjelden vi sees. Fikk tulla og tøysa med onkler og fettere, sånn som man skal, og spist meg så drittmett at det kjentes ut som jeg var gravid og jeg ikke klarte å dra inn magen. Haha, da er man bra mett. God og mett... Jubilanten på 85 år holdt kun ut til klokken 00.00, mens jeg og tante og to fettere blei lengst oppe, og til og med så lenge at vi blei sultne igjen. Haha, det var helt sykt... Når vi endelig kom oss i seng, begynte det å storme på utsiden av huset, taket rista og akkurat i det jeg var på vei inn i drømmeland ramla taklampa i gulvet. Om jeg skvatt?! Hell yeah. Søndag: Festen er over og det er tid for rydding, men jaggu fikk jeg ikke lov til å sove helt til kl. elleve! Etter ryddings dro vi på kirkegården og la blomster til Bestel(farfar), Litjguten(onkel Bjørn) og onkel Ola. Trist å se onkel Ola sin grav, siden det er jo ikke så lenge siden han døde... Rart og ekkelt på samme tid. Men, når vi var ferdig på gravplassen dro vi til sykehjemmet for å besøke 85-års jubilanten, morsom dame ho Besta mi, for ho er blitt så glemsk. Deretter bar det til flyplassen og vidre mot hjem :)

- På ferja får man ikke lov å ha verken fotballsko på seg eller ha med seg puddel, det er for dårlig.
















- Verdens beste brus, noe jeg føler jge har bevist ved å kjøpe fire 1/2 litersflasker for 125 spenn. Fins ikke sør i Norge what so ever, så da er det best å hamstre...






- Verdens beste familie!











- Så mett kan man
faktisk bli.









- Et satans kakebord...











- Skøyerstemor.











- Verdens beste Besta!












- Utsikt fra partyhus... Haha.








- Lesestoff er must på langtur, anbefaler: "Vince & Joy" av Lisa Jewell.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: