8. oktober 2008

Skole, skole og atter skole...

Idag er det en dag som aldri tar slutt! Nå har vi hatt en økt med spansk, så en økt med geografi, nå har vi samfunnsfag og etterpå har vi en økt med matte....! Teori er og blir ikke morsomt.
Man får heller bare glede seg til skoledagen er ferdig og man kan komme seg hjem å slappe av i noen timer, før det er shopping! Skal handle bursdagsgave til Stine idag siden ho har bursdag på lørdag. Blir stas! Og i tillegg har mamma fått noen kuponger på Cubus siden ho jobber der, så jeg og en som jeg kan ha med meg får 30% på alt vi kjøper. Da blir det jo ikke veldig dyrt, og heller lit mer ting og tang.

Når shoppingen er slutt skal jeg hjem i sofakroken å se film sammen med kjæresten min som er verdens beste. Trur vi skal se "The Bucket List", en film om to eldre menn som gjør alt de vil gjøre før de dør. I går så jeg og Kim "Fool's Gold", og det var en helt annen film en hva jeg trudde den ville være. Så blei litt skuffa... Men ok film, og veldig koselig kveld sammen med min kjære.

Ellers, så gleder jeg meg veldig masse til Stine sin bursdag! Det er temafest, "svart og hvitt", og da kan man jo gjøre så mangt! Kanskje det er anrekk jeg skal se etter på shopping i ettermiddag...

Forresten! Legger ut bilder fra bursdagsfesten til Kristine på lørdag senere.

Off, skoleeeee.... Blah.
Over og ut, Knut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: