20. oktober 2008

OPPSUMMERING AV HELGEN...

I helgen har jeg tatt det fult og helt med ro. Har sovet lenge, spist junk og nesten ikke vært utenfor døra!
Fredag: Så Fritt Vilt 2 med verdens beste jenter, Ane og Caroline. Endte med at jeg blei veldig redd og klarte ikke å drikke en slurk brus gjennom hele filmen... Etter det fulgte jeg og Ane Caroline bort til bussen og venta litt med ho, før vi tusla hjem til meg. Ane holdt meg med selskap helt til jeg begynte på jobb på Glassmesteren kl 23.00 :) Når jeg kom hjem derfra blei jeg møtt av et syn, 5 drita gutter i stua mi! Takk.
¨

Lørdag: Sov lenge og var bare hjemme i grunn, Kim gikk på jobb kl 21.00 og etter det blei jeg sittende å spille GTA-4 til Kim kom hjem kl. 04.00. Haha, liv jeg har!

Søndag: Sov lenge denne dagen også, før jeg og Kim bestilte pizza fra Egins :) Namnam! Etter det kom Daffy med brus og potetgull :) Abbe, Dan, Vikko, Gisle og Knash var også innom, veldig trivelig. Fikk tatt 4 klesvasker også, flink jente Ine.

Idag skal jeg og Edel og Astrid ha syklubb egentlig, men hvis Astrid skal være med må vi være hos meg og da kan ikke Edel komme siden ho ikke har barnevakt, og hvis vi skal være hos Edel kan ikke Astrid komme fordi ho er syk og vil ikke bli mer dårlig av allergi. Edel har jo katt ;) Så either way mister vi en... Jeg tenker jeg drar til Edel etter skolen, så får Astrid komme til meg litt seinere på kvelden:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: