21. oktober 2008

TING SOM SKJER MED INE, DEL 1

Jeg kjente det på meg igårnår jeg sto opp at det kom til å bli en kjip dag. Og jaggu hadde jeg ikke rett!...

Ca. kl 19.30 - 20.10.08
Da jeg hadde vært på skolen og hos Edel blei jeg kjørt hjem av mamma siden jeg måtte øve på geografi-framføring... Og det har seg sånn at vi bor i et blokk-lignende hus, og man må da inn en dør nede før man kommer inn sin egen dør. Når mamma hadde sluppet meg av og jeg skulle låse opp døra(en sånn som man må dytte innover og låse opp samtidig)skjedde det forferdelige.. Når jeg da ga sats, stakk det i beinet. I min store forferdelse dro jeg beinet bakover for å se hva det her var fornoe, og gjett om jeg hadde en strikkepinne inni leggen da? Of course I had! Måtte dra den ut helt aleine der jeg sto i mørket, som en liten Superwoman. Den sto rett ut. Om det gjorde vondt? Ja.



Resultat: Hull i buksa, hull i beinet, og en opplevelse jeg ikke glemmer med det første...
Moralen: Ikke ha skarpe ting i plastikkposer, du kan få dem i leggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: