16. oktober 2008

NERVER....!

Ja, en ting jeg ikke kan digge er å bli tilfeldig plukka ut i timen til å si noe om det vi skulle ha lest til idag. Blah. Hvertfall når jeg hører at de andre har skjønt oppgava mye bedre en meg selv, jeg kunne like gjerne sagt "A-wela-wela!" på en måte, og alle hadde skjønt like lite...

Idag har jeg ingen planer overhodet, kanskje en tur opp på Nordbyen for å kjøpe en wet-liner, men ikke noe mere enn det. Rydde og ordne litt i heimen kanskje?

Må bare få skryte av "familien" min, Kim-Abbe-Vikko-Daffy-Marcus, som hadde hjemmelaget pizza klart til meg når jeg kom hjem fra jobb i går :) Det var helt nydelig godt!

Annet enn det fikk jeg noen bilder jeg, Michelle og Silje tok for en del uker siden, og jeg må si at jeg blei litt skuffa. Håpa de skulle vært hakkkkket bedre enn de blei altså.. Menmen, sånn blei det bare. Legger ut et bilde, so you can see for your self ;)

Ellers bare går jeg å gleder meg som en liten unge til jeg skal til min kjære familie neste helg på Tustna, en knøttliten øy utenfor Kr.Sund! Da har nemlig familiens overhode blitt så gammel som 85 år! Tjoho.

Men nå er det på tide å forbrede seg mentalt på gymtimen som står for tur... See ya!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: