9. oktober 2008

"Per og Pål og Espen Askeladd..."

Ny dag og sykt mye kjipe timer.
1: FOTO
2. NORSK
3. HISTORIE
4. GYM

Skjønner hva jeg snakker om eller? Ikke nok med at jeg har sovet kun siden kl 3 til kl 7, så har vi så insane mye teori at man blir jo ikke trøttere mener jeg... Av en eller annen underlig grunn gleder jeg meg til å ha gym da, det er jo det eneste som er gøy idag. Har ikke hat gym før i år pga. lungebetennelse og en liten runde hvor jeg var blodfattig. Så tjohopptjolahei, det blir gøy.

På shoppingen i går fant jeg bare to ting, et skjerf med leopardmønster og en vanlig svart genser. Kjekt å ha, kjekt å ha! Kim fikk 3 par med hvite ankelsokker, haha.

Idag vet jeg ikke helt hva jeg skal, har lovet Kim at jeg skal rydde i boden og lete etter bukseselene han bruker på jobben på Glassmesteren(Bar & Lunch). Og stryke skjorta hans, det må jeg ikke glemme... Noe mere enn det trur jeg ikke jeg skal ta meg til, jeg trur rett og slett jeg skal sove en time eller to eller tre... Hadde vært helt nydelig, etter som at jeg kjenner at jeg trenger det!

Akkurat nå:
"Kva gjer me nesten kvar dag? Jo, sender melding til fansen!" - Norsklæreren min Gunnhild.
Ho er så sææær. Men festlig da, det skal ho ha!

I morgen er det avslappning, og kanskje litt venninnehyggeligheter hjemme. Me får sjå.

Over og ut, Knut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: