9. oktober 2008

Nesten natta!

Nå er det snart sengdags, men må bare få noen ting av hjernen først. Nå kl 22.00 gikk Debatt på SVT og der var BlondinBella. Fy faen så pen ho er, og jeg ser så opp til ho. Tenk å få leve livet på den måten ho gjør ved å få sine meninger ut til alle i Sverige og enda fler barer ved å skrive blogg! Utrolig bra jente virker det som.

Idag etter skolen har jeg vært et slakt. Hadde gym i siste time, og selv om alle kanskje ikke syns det så sånn ut så ga jeg alt jeg hadde av krutt, så er utrolig slien for har jo ikke trent overhodet på sikkert et halvt år. På den andre siden så syns jeg timen var utrolig morsom, og kanskje det er inspirerende til å begynne å trene på egen hånd? Nå vell, me får sjå, som Gunnhild ville sagt det... Annet enn det har jeg vært hos min søster til kl. 22 og vi har kosa oss med mat osv. Sovna tilogmed litt på sofaen hennes, hehe. Gym vettu...

I morgen skal jeg og min kjære på Lekeland i Sandefjord hvor vi skal kose oss og være skikkelig kjærestepar, gjett om jeg gleder meg da!? ha på en måte ikke vært sammen med Kim på ganske lenge på den måten at vi har dratt ut å gjort noe bare vi to. Så jeg gleder meg som en liten unge til det. Før dette skal jeg jo på skolen da, og i morgen har vi tre økter med Visuelle kunstfag, og det er jo moro, så håper morgendagen blir en finfin dag. Trenger det kjenner jeg...!

Men nå er det straks tid for å hoppe til køys, god natta peeps.
Sleep tight and don't let the bedbugs bite.

"Sjekk ut":
www.blondinbella.se

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: