26. oktober 2008

Back again...

Da var jeg tilbake fra Tustna, og jeg kjenner at jeg er veldig glad i familien min og det å være der, for savner det/de allerede! Har tatt en masse bilder som jeg tenkte jeg skulle legge ut, må bare lære meg å legge de inn på pc'en først :)

Nå er jeg hos Edel, og jeg er den eneste som er våken. MEN, sånn var det ikke da jeg kom. Da sto min 15 mnd. gamle tanteunge midt på gulvet og var lys våken. Og klin gæærn. Grunnen? Feilmedisinert, haha. Så han var rett og slett "HØY" på hostemedisiner. Syke saker, han var ikke seg selv for en femmer, tusla bare rundt(og sidelengs!) mens han hodlt henda over hodet og sa: "ælllæællæææælæææ-eeeee". Han har endelig sovnet, og da er det dags for tante å hoppe til køys også. Good night, vi snakkes i morgen i morgen(, men ikkje idag).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: