5. november 2008

Søndag 02.11.08

Kjipe ting skjer ikke ofte, men i ny og ne med jevne mellomrom, med meg. Nok en gang har det skjedd, en av mine søler har gått i bakken med et brak og jeg vingler. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, hvem jeg er uten min sjette søyle eller hvor jeg hadde vært hvis det ikke var for den. Jeg føler meg vanvittig naken, og husker nesten ikke hvem jeg var før. Når man er 16 og er sammen med en til man er nesten 18 kjennes det ut som man har vært sammen mye lenger… Kanskje fordi man blir så godt kjent mye fortere enn hvis vi var eldre? Jeg vet ikke, jeg vet bare at jeg vingler.

”Look, if you hade one shot, one opportunity, to see everything you ever wanted for one moment, would you capture or just let it slay? “

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: