6. november 2008

Fordi jeg er så snill!

Jeg får liksom aldri sagt hvor utrolig kjipt det er å sitte hele dagen å grue seg til man skal på jobb RETT etter man har vært på skolen... Hele dagen blit på en måte en eneste stor røre ettersom man bare venter på å bli ferdig. Sjukt irriterende... Skal jobbe i morgen også, men da på en mye morsommere plass, nemlig Glassmesteren Bar og Lunch - avd. Charmbar! Har ikke jobba der på en stund, så gleder meg :)
Ellers skjer det lite. Sov litt lenger enn mening idag, og kom dermed en økt forseint på skolen. Malte bilde til Caroline i går, legger det inn senere, men her er malen hvertfall:

Caroline blei veldig glad for det, å da blir jo jeg glad. Nå må jeg gjøre det jeg egentlig skal, nemlig litt historie-godis!

"Friends are the bacon bits in the salad bowl of life."- Anon

1 kommentar:

  1. Det var dritfint det bilde! jeg ble så glad når jeg så det :D Tusentakk babyy <3

    SvarSlett

Blogger som bør besøkes: