20. november 2008

Gjøremål slash spørsmål?

Ca sånn her ser helgen min ut for øyeblikket:
Fredag:
  • Slappe av etter skolen...
  • Jobbe 22.00-03.30, tjoho!

Lørdag:

  • Sove lenge
  • Spise middag med mamma hvis hun er hjemme :)
  • Være med Caroline, ut på eventyr?

Søndag:

  • Sove lenge
  • Gjøre lekser
  • Leie film med K?

Ellers skal jeg passe på å få litt Ine-tid hvor jeg kan kose meg med en film under dyna på sofaen med en vovve i hver armkrok, dusje lenge, farge øyevipper/øyenbryn. Bare så dere vet det.

Også lurer jeg på en ting til; er det mange som leser bloggen min? For jeg ser at det er flere bloggere som har konkurranser, og jeg har litt lyst til å prøve det samme selv. Er noen interessert i det? Let me know; hva slags konkurranse, premier dere ønsker osv...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: