30. november 2008

En stappfull Ine

Jeg digger svigers!
Ikke bare inviterer de til sinnsykt god mat og kaker når det blir feiret bursdag, men de har alt det andre som følger med også.
- 1 stk. bitter farfar som kjefter litt på alle når de er uenige med han, ender opp med å være en alle ler av isteden. :)
- 1 stk. fotballgal lillebror og 1 stk. fjortiss-lillesøster: Skate og fotball, oh yeah.
- 2 stk. hilarious tanter som sitter å slenger små sarkastiske kommentarer til bitter farfar og stille onkel.
- 1 stk. etterdiltende kusine som digger fjortis-kusina si...... "Martiiiiineeeee....?!"
++ a whole lot of other fun peolpe... Dette var bare en smakebit.
Som dere sikkert skjønner har jeg da nettopp kommet fra middagselskap i Lofterødveien. Det som stod på menyen idag var: helstekt indrefilet, gratinerte poteter og soppstuing. Blir det bedre? Jeg tviler på det. Og ikke minst var det den mest insane bløtekaka jeg har sett til dessert....!
Takk til familien Kolstad som er så god, jeg er glad i dere jeg :)
Og hipp hipp hurra for Kim og Mats på bursdagen 27.11.08!

Slenger inn et lite og meget gammelt bursdagsbilde av meg og Stine. Sikkert fra nittentoogtrædveeee... eller no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: