5. november 2008

Mandag 03.11.08

I dag har jeg pakket ned en liten bit av livet mitt. Og jeg innser nå at jeg har ganske mye liv… Og resten av det skal pakkes ned i morgen... Det er ikke meningen å gjøre det her til en veldig filosofisk blogg, jeg skal gjøre så godt jeg kan for at det ikke skal skje.
Når man har det litt kjipt eller har mange tanker hjelper det, hvertfall for min del, å skrive ned det man tenker og føler. Funker som en type terapi, man får det liksom ut av systemet og tenker kanskje ikke like mye over tingene lenger. Jeg har gjort dette i noen dager nå og jeg kjenner at jeg begynner sakte, men sikkert å bli litt mer Ine igjen. Her om dagen sa Kim at ansiktet mitt hadde forandret seg. Mulig det, kanskje jeg rett og slett har blitt litt ”eldre”.


"And the days feel like years when I’m alone, and the bed where you lie is made up on your side"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: