12. november 2008

R-A-N-D-O-M-M-E spørsmål om meg.

- Hva heter du: Ine

- Har du kjæreste: Ja, Kim hetter'n :)

- Hva gjorde du klokken 8 i dag morges: Stressa for å rekke bussen som jeg ikke rakk

- Siste tingen du kjøpte som kostet over 300 kroner: Husker ikke...

- Røyker du: Ikke foran mamma...Tæhæ.

- Hvor er bestevennen(e) din(e) akkurat nå: De sitter å er søte bortpå en anne pult!

- Hva slags sokker har du på deg: Grå, knehøye, varme :)

- Hva er msn nicket ditt: Ine (L)

- Har du noen gang vært på elgjakt: Nei

- Hvor mange barn vil du ha: 2

- Har du gått i butikken i pysjen: Ikke etter det jeg kan huske, men jeg glemte å ta av meg pysjgenseren en gang når jeg var liten før jeg gikk på skolen.

- Har du hatt vannkopper: Trur det...?

- Har du gått over veien på rødt lys: Mhm

- Har du noen gang brekt en kroppsdel: Nei, ikke etter hva legene sa, men jeg er overbevist om at jeg brakk noe... De klarte bare ikke se det på røntgen tenk.

- Hvem var den siste du lå i samme seng med: Mamma (Y)

- Hva skal du i morgen: Skole... Resten tar vi som det kommer :)

- Er du perfeksjonist: En liten smule....

- Hva står det på den siste meldingen i innboksen din: "Greit da. Du er ikke snill:-)"

- Det første du legger merke til hos det motsatte kjønn: Øyne og slikt.

- Favorittsport: Jeg liker ingen form for trening.

- Øyenfarge: Blå

- Bruker du fint eller grovt dasspapir: Whatever my mother buys in!

- Har du drukna en fisk: Haha, nei.

- Har du hvite vegger på soverommet ditt: Ja.

- Hvordan ser hårstrikkene dine ut: Svarte.

- Når våknet du i dag: Halv åtte(det er grunnen til at jeg ikke rakk bussen...)

- Hvem sitter du ved siden av på skolen: Martine

- Hva får deg til å bli glad: Lønning, gaver, venner, K, familien(ofte Nilas eller når mamma lager middag til jeg er hjemme fra jobb:)

- Liker du noen akkurat nå) Zeff, K <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: