11. mars 2009

Secondhand! Og noe nytt...

Som jeg tidligere har fortalt fikk jeg noen klær av tante når jeg var i Tromsø.
Her er fire av plaggene:
1. Beige vest med kaninpels, syns den var litt fin ettersom jeg ikke har sett noe lignende før. Det er vel heller ikke så vanlig med ekte kaninpels heller…? Dessuten var den dritfin sammen med basisgenser og uggs!


2. Rød, kort jakke med store knapper. Veldig søt, og veldig Ine for så vidt. Likte den fordi den ikke går helt ut på armene, så det er sikkert veldig fint med en basisgenser under. Og noen tøffe smykker selvfølgelig!

3. Grå, kort jakke med store svarte knapper. Denne hadde tante hentet hos bestemor, men funnet ut at hun ikke kunne bruke, så da tok jeg den. Litt samme greia som den røøde jakken, men allikevel litt annerledes. Denne har litt mer detaljer.


4. En mørkegrå anorakk! Oh, som jeg har lengtet etter min egen! Den trenger ingen forklaring.



I går var jeg en tur på windowshopping med søstra mi, bare for å se litt hva som fantes i butikkene. Og jeg fant en skatt!
Gikk innom på Kiss for å titte litt bare, og der han toppen jeg har sikla på i flere måneder; til kun 159 kr!
Den er perfekt ettersom jeg snart skal til syden, og hvor fint er ikke denne fargen når man er brun? I love it.

I går farget(*kremt* jeg mener, bleket) jeg håret, og det blei selvfølgelig gulskjær. Jeg angra med en gang, og i dag gikk jeg bort på Kiwi for å kjøpe lilla shampoo fra Define, i håp om at den skulle ta bort noe av skjæret. Trur du ikke jeg kjøpte feil da? Jo da. Så hoppsideisi, da trur jeg at jeg bare farger håret ”Askeblondt” igjen jeg… I morgen.

Men nå må unge jenter hoppe i køya hvis man skal ha noen sjanse overhodet til å komme seg opp i morgen kl. nullsjuhundre.

1 kommentar:

  1. åh, den toppen var dritfin! og su veeet jeg elsker den rød jakka (a)<3

    SvarSlett

Blogger som bør besøkes: