2. mars 2009

Hei igjen.
Jeg tenkte jeg skulle slenge opp noen bilder fra vinterferien min som jeg tilbrakte sammen med min eldste søster i Birtavarre(og litt i Tromsø), Frank, Kevin og Tony.


Opplevde veldig mye moro der;
o Vi var på scootertur to ganger, og andre gangen når jeg og svigerbror skulle ut å kjøre ”tolling” så stoppa scooteren in the middle of nowhere! Skummelt? Ja. Gjett hvem som begynte å tenke på Fjellvettreglene med en gang da, jepp, jeg. Men som den mekaniske typen svigerbrorsan er, så fant han ut at sikringen hadde gått. No problemo, vi hadde en i reserve!
o Vi var på middag hos en kompis av søstra som heter Knut og spiste middag, very nice. Bare synd vi allerede hadde spist middag.
o Var jo en tur på kroa da vet du, moro det! Dansa og kosa oss, før vi blei kjørt hjem og hoppet i køya.
o Dro til byen på søndagen etter kroa, og besøkte tante Karina. Koselig, spesielt når tante rydder i skapet! Fikk noen flotte ting som jeg skal vise dere i bloggen i neste innlegg kanskje…?
o Spiste frokost med høyt elskede, og meget savnede, Katrine på Gründer i Tromsø city. Beste kafeen!
o Var i svømmehallen med Silje og Tony, makimalt kos! Fikk fiskehud, men who cares?

Ellers tok vi livet med ro, var hjemme og spiste god mat, så filmer og hadde søstertid. Takk for fin vinterferie, godt å få lada batteriene litt!
Bildene kommer litt i tilfeldig rekkefølge ettersom jeg rett og slett ikke gidder å sette dem i rekkefølge. Æddabædda!

En liten same i samisk natur.
Den koselige grillhytta vi var på to ganger ;)
En liten kul scooterkis, se video for lydefekter laget av denne lille marken.
Smile pent til kameraet, scooterbabes på tur!
Verdens fineste utsikt på vei inn mot Birtavare. Legg merke til hvordan isen deler sjøen!
Tante sine små snørrunger!
Enda vakrere utsikt på vei mot Birtus!
Tonypony, den eneste tanteungen som ikke liker meg.
Hadde flaks og fikk et bilde med smil!Meg og Katrine sitter å spiser frokost, plutselig ser vi denne kjentkaren på en tv-skjerm i bakgrunnen. Han hadde vissnok spilt der på lørdagen som var. Artig ;)

"Den sovende soldat", et passelig uvanelig fjell.Et typisk avisoppslag i Nordlys, lokalavisen i Troms.
Jeg hadde såpass flaks at tante Karina og Stian tilfeldigvis skulle til Oslo samme dag som jeg reiste hjem, så jeg hadde selskap på flyet sørover. Ja, vi er søte.

Kunne godt tenkt meg å være en uke til, ikke kult å reise hjem...

I tillegg får dere en godbit, en filmsnutt av lille Tony som spiser yoghurt :) ENJOY!

1 kommentar:

Blogger som bør besøkes: