24. mars 2009

Det er så mye enklere å skrive ting, for da kommer ikke gråtestemmen fram.

Som dere sikkert har lagt merke til har jeg hatt en liten pause fra bloggskriving.
Grunnen til det er at det har skjedd en del i det siste, så jeg har verken hatt lyst eller ork til å skrive... Bare sånn at dere er klar over at jeg ikke er død. Bare trist.
Jeg syns livet er meningsløst og megatrist om dagen, og vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv. Skulle ønske vi levde i 2007 isteden, da var alt lyserosa, vår og vi var lykkelige.
Påsken i 2007 var ikke så verst den heller. Jeg tilbragte ferien sammen med nye og gamle venner i en fint hus i Sandefjord. Ville ikke dra hjem når skolen begynte igjen...
Sommeren 2007 trenger ingen forklaring, kun "is på bryggekanten i Porsgrunn".
Høsten var også digg, da flyttet jeg ut fra mamma og i min egen leilighet. Kanskje det var ekstra fin nettopp fordi jeg hadde verdens beste samboer?
Vinteren kom fort og i julen 2007 satt vi på hytta på Blefjell sammen med en del andre, og gjett om jeg koste meg? Har aldri fått sånn julestemning før trur jeg, det var fantastisk vær og masse left-overs fra julaften!

Året 2007 er by far det beste året i mitt liv. Kun fordi jeg fikk deg.
Jeg trur du trur at jeg syns det her er dritenkelt å gjøre, men da har du misforstått veldig.
Jeg hadde gjort mye for å få tilbake det vi hadde før, hadde du? Let me know.
Nå vet du det...

Hänger vid din grind
funderar på att öppna den, bara glida in
och kyssa dig på kinden som om du var Cecilia Lind
jag hoppas att du ser mig fast kärleken är blind

1 kommentar:

Blogger som bør besøkes: