25. mars 2009

Hvorfor ikke oppføre seg normalt alltid? Jeg biter ikke...

Gleder meg sykt til å dra til Kristiansand til helgen. JEG SKAL KOOOOOOSE MEG!

Nå er antrekket i boks, legger ut bilde etter helgen... Det skal bli så deilig å pakke ned tankene og rømme til en annen by om så bare for en kveld. Det skal bli en ferie for tankene, de har det hardt om dagen. Akkurat nå er jeg passe irritert. Hvorfor? Kjerringer som danser på bordet når katta er borte.

Annet enn det har jeg en Oslo-tur i planleggningsfasen! Sammen med min kjære Mettus som jeg ikke har vært sammen med på i allefall to år. Det skal bli så kos!
Også er det jo sydentur med family 1, 2 og 3 til Platanias på Kreta. Billig drikke og yrende uteliv, watch ooooout. Nå er det ikke lenge før Cecilie og Ine inntar hotellet.

Kanskje det blir en liten jentetur på meg og Stine også etter det igjen, det hadde vært smooth.

2 kommentarer:

  1. Bra du har masse å gjøre, så tankene får hvilt seg litt! :-D Gleder meg på diine vegne <3 og kooos deg i kr.sand baby :D

    SvarSlett
  2. Ja, det er litt digg faktisk! :) Vi har en date til uken, beste? I loooove you<3 Ring meg senere ikveld da?

    SvarSlett

Blogger som bør besøkes: