15. januar 2009

Neimen, hei!

Hei alle sammen! Nå er det en stund siden sist jeg blogget,og grunnen til det er at jeg har hjulpet min snille søster med å male i det nye huset deres, passa ungen hennes, jobbet og vært på skolen. Så jeg har rett og slett ikke hatt tid! Beklager!

Det er forøverig kun 5 dager igjen til jeg blir stor jente(i allefall på papiret!), og jeg veit ikke hvordan jeg skal takle det. Det er både negative og positive ting. Får nok bare oppleve det, så får vi se hvordan det går.
I idag er en veldig lang dag ettsom vi har full dag på skolen med fire økter(gym i siste tilogmed!), og etter skolen er det ekstra undervisning i spansk som gjelder, før jeg skal tilbringe ca to koselige timer på P.C Trafikkskole. Prøver meg på trafikalt grunnkurs da vøtt, høhø.

Det har ikke skjedd så masse spennende siden sist jeg skreiv, annet enn at pappa og Irene har invitert med med til Kreta(Platanias) i år igjen, og denne gangen med familiene Ulstein Johansen og Forberg. Det blir så koselig, blandt annet er Cecilie i en av disse familiene og gjett om vi skal party all night long and eat pancakes on the way home?

Og siden dere som leser savna meg så fælt så la jeg inn et bilde av meg selv. "Yes!" tenkte dere nå?

\Signot, Jeppe!

1 kommentar:

Blogger som bør besøkes: