3. januar 2009

SYK BANKKONTO OG NYTTÅRSFORSETT.

Det er helt sykt hvor mye fint det er å shoppe på internett, og etter at jeg har vært inne på diverse sider har pengene, som enda ikke har kommet inn på kontoen min, fått bein å gå på! Nå er jo den beste tiden å bestille på fra nettet, siden januarsalget rekker dit også. Mye snaskens på H&M på nett f.eks. Har funnet noen fine ting jeg vil bestille meg, må bare høre med kontoen hvordan hun tar det:
Jeg er så sykt drittlei av å ødelegge mine egne vesker på skolepcen vi leier, så nå kjøper jeg en egen som den kan sllite ut!

En søt grå topp jeg tenkte var kjekk å ha til gymmen ettersom jeg aldri finner noe å gymme i.

Svart pentopp med blondestoff og en silkesløyfe under bysten til eventuell bursdagsfering... Om ikke min egen, så er den sikkert fin i noen andre sin!

Et par svarte klassiske pumps med litt detaljer bak, nesten like som noen mamma har som er kjempegamle, bare synd hennes er litt for store for mine små yndige tusseladder.

Og to-for-en t-skjorter, just because I like it like that.

Nå er det natta for små jenter som muligens skal hjelpe sin storesøster vaske leiligheten i morgen... Når jeg tenker meg om, kanskje jeg bare skal ringe en eller annen vaskehjelp å få henne til å dra over? Nei uff, man får vel gjørra're sjæl.

Gleder meg veldig til kjærst kommer hjem fra London-tur, kanskje han har noen fine overraskelser i kofferten? Syns det er på sin plass ettersom vi har en upcoming 2årsdag og min 18årsdag. Og nå sitter du sikkert der å tenker at han leser bloggen min og jeg bare må minne han på det... Men han gjør ikke det, trur jeg??? Uansett så savner jeg han så at det blir en gave bare å se han igjen! Ntå, nå var jeg søt.

Har laget meg noen nyttårsforsett også, men ikke sånne som alle pleier som ikke man klarer å følge, men noen jeg vil at skal gå fordi jeg trenger det:

  • Ta traffikalt grunnkurs og øvelseskjøre mye så jeg slipper mange kjøretimer.
  • Holde fraværet på skolen så lavt nede som overholdet mulig, de stakkars karakterene mine kommer til å slite hvis ikke jeg skjerper meg noe kraftig.
  • Finne meg en egen liten hybel/leilighet som jeg skal innrede akkurat sånn som jeg vil ha det, og som jeg kan dusje i så lenge at JEG har brukt opp varmtvannet.
  • Tilbringe mer tid sammen med min kjære, kose oss litt mer sammen. Reise en plass sammen, ja, det vil jeg gjøre.
  • Spandere en skikkelig jentekveld på meg selv og søstra mi med ansiktsmasker and so on.
  • Spise en koselig middag ute med Ane og Caroline.
  • Ta meg litt mer tid til meg selv, viktig å få litt tid for seg selv i ny og ne.
  • Hjelpe Edel og Lars mer med Nilas, ta han med på turer osv.
  • Gjøre så mange lekser jeg klarer, jeg skaaaaal stå i alle fag og ikke ha en karakter under 3.

Så, good night dear ones. I have to get my beauty sleep!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger som bør besøkes: