3. februar 2009

MYE SOM SKJER!


God damnit, nå er det lenge siden jeg sist blogget!

Det har skjedd så sykt mye hjemme i det siste, så jeg har rett og slett ikke hatt tid til å blogge. Jeg orker ikke fortelle alt sammen, men den største nyheten er vel at jeg har fått meg leilighet!
Hurra hurra! Da kan jeg stryke av et punkt på "Forsett-lista" mi.

Jeg har fylt år da, haha, nå er jeg endelig 18 :) Og jeg diggerdiggerdiggerdigger det, diggerdigger det!
Her får dere også et flott bilde av meg og Caroline fra lørdag 31.01.09!

2 kommentarer:

  1. wee :D begynn å skirv i bloggen din igjen ;*

    SvarSlett
  2. Hei!
    Artig att du besøkte bloggen min!
    Vel, årsaken til at jeg ikke skriver på norsk i bloggen, er vel mest att jeg har bott i over 20 år i Sverige nu, så jeg behersker ikke norsk i skriftspråk like bra som svensk.
    Det blir lett "svorsk" ;)
    Og så er alle mine venner svensktalende.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Blogger som bør besøkes: