25. februar 2009

NY LEILIGHET! hipp hipp apartment hurray!

Nå er det veldig lenge siden jeg har skrivd i bloggen, og grunnen til det er flytting og ferie. Så nå vet dere det ;) Hehe, ikveld tenkte jeg at jeg skulle vise dere noen bilder fra min nye leilighet som jeg flyttet inn i på fredag! Jeg trives kjempegodt og gleder meg til å komme hjem etter at jeg har vært på skolen. Her har dere:
SOVEROM

STUE


BADET

KJØKKEN


Koselig eller hva? I like, how 'bout you?
Litt ensom blir man jo, så om du er hypp, ta turen innom Gyldenløvesgate 4 da vel! Men ring først a, herregud, jeg har jo et liv...!

2 kommentarer:

  1. Bare overse fingermerkene på vinduet i stua, har ikke orka å vaske de siden Edel, Nilas og Lars flytta ut... Overtok leiligheten etter søstra mi, glemte kanskje å si det...

    SvarSlett
  2. Super koselig leilighet :) I like it too!

    SvarSlett

Blogger som bør besøkes: