14. april 2009

If someone isn't in love, you can't make them love you more.

The comfort of strangers
Lasts for a moment
Then it turns to where you live
A welcome distraction
Can't heal these wounds
Set your pain adrift

Now I'm a friend that's all
Until you want a little more
That's not enough for me
Each false hope left me stranded
But I'll swim on back to shore
If someone isn't in love
You can't make them love you more

Har hatt en knallpåske i år! Gjort mye moro, mye tull. Vært mye sammen med venninner(og kompiser) jeg ikke har sett på lenge, feiret 18-årsdagen til verdens beste Stine, vært en snartur i Oslo og i tillegg jobbet et par dager. Takk Gud for så mange helligdager!

Idag har jeg vært hos tannlegen og borra nr 2 av 6års-jekslene. ÆVV!
Jeg og mamma tok en tur på Nordbyen også, man har jo fått lønn må skjønne. Jeg kjøpte:
  • Pure Liquid Mineral - foundation fra Maybelline, 119 kr.
  • Solpudder fra H&M (kun fordi det er rimelig, og man blir ikke økonomisk ruinert om man knuser det i fylla), 59,50 kr.
  • 2 pk. Fake Eyelashes fra H&M, forbruksvare, 39,50 kr per. pk.
  • French Manicure Nails fra H&M, 49,50 kr.
  • Ny puddersvamp fra H&M, 19,50 kr.
  • 2 i 1 oppbevaringsboks fra H&M (30 ml), 19,50 kr.
  • Høyhalset svart genser fra Kappahl, 49,50 kr. (ON SALE!)
  • + diverse, diverse... Like Oreos and such.

Spanderte en burger på morsan på Mc Donalds også, og hun ble så glad! Jeg har verdens beste mamma for dem som ikke visste det <3>I'll Get Myself Together - Tone Damli Aaberge

4 kommentarer:

  1. السلام عليكم مدونتك رائعه بل فوق الرائعه وننتظر المزيد ارجوا زياره مدونتى
    http://nonovip.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Thanks, I'll check it out! :)

    SvarSlett
  3. herlig at du har hatt en super påske baby! hihi. Jeg kunne trengt og kjøpe meg ny sminke jeg også, og ikke minst en ny svamp! haha :-)

    bloggen din er niiice babyboo

    SvarSlett
  4. haha ;D jeg vet, det er sykt digg med ny sminke. Dagen blir så mye bedre bare av det! Hehe, om ikke du kjøper en ny svamp selv så gjør jeg det snart FOR deg ;D i love you baby, du er nice

    SvarSlett

Blogger som bør besøkes: